Науково-дослідна робота

Викладачами кафедри відповідно до кфедральної теми здійснюється керівництво курсовими та магістерськими робтами.

Перелік тем для студентів 5 курсу

Гуцуляк Н.М.

  1. Переживання подружніми парами почуття самотності на різних етапах подружнього життя.
  2. Вплив професійної зайнятості подружжя на рівень конфліктності в сімейних стосунках.
  3. Вікові особливості динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях.
  4. Конфліктність підлітка як чинник його соціометричного статусу в класному колективі.
  5. Ціннісні суперечності як чинник виникнення сімейних конфліктів.
  6. Вплив сімейного благополуччя на організаційну поведінку керівників.

Душквич М.М.

  1. Психологічна допомога реабілітованим учасникам АТО
  2. Феномен підліткового булінгу та його профілактика
  3. Психологічна підтримка жінок після пологів
  4. Особливості формування психотерапевтичної ідентичності фахівця
  5. Соціально-психологічні детермінанти психічного здоров’я особистості

 

Канівець Т.М.

  1. Психологічні основи професійної кар’єри особистості.
  2. Реклама як один із механізмів соціально-психологічного впливу на особистість.
  3. Психологічні особливості мотиваційної сфери особистості.
  4. Спілкування як об’єкт соціально-психологічного дослідження.
  5. Особливості професійного розвитку і формування особистості в процесі професійної діяльності.
  6. Інтернет мережа як чинник соціалізації особистості.
  7. Соціально-психологічні прояви індивідуальних відмінностей особистості
  8. Вивчення ціннісних орієнтацій сучасної молоді
  9. Соціально-психологічні умови самоактуалізації учнів.
  10. Особливості дитячого сприймання сімейних взаємостосунків.

 

Лісова О.С.

  1. Взаємозв’язок емоційного інтелекту й схильності до емоційного вигорання у представників допомагаючих професій
  2. Смисло-життєві орієнтації студентів-психологів на різних етапах професійної підготовки
  3. Розробка та обґрунтування Методики діагностики внутрішньої картини здоров’я особистості
  4. Особливості психологічного здоров’я старшокласників у зв’язку із рівнем емоційного інтелекту їхніх батьків
  5. Взаємозв’язок акцентуацій характеру підлітків та їхніх батьків
  6. Аналіз сучасних мобільних застосунків для підтримки психологічного здоров’я особистості
  7. Емоційний інтелект матері як чинник психологічного благополуччя дитини
  8. Особливості показників психологічного здоров’я сімей, котрі утворені на основі повторних шлюбів

Нечитайло Т.А.

 

  1. Гендерні особливості самовизначення в підлітковому віці
  2. Емоційне вигорання у лікарів- анестезіологів
  3. Комунікативна компетентність і вербальна агресія особистості
  4. Система ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці
  5. Трудова мотивація і задоволеність працею
  6. Схильність до маніпуляції та соціальна адаптація особистості
  7. Соціально-психологічні чинники які впливають на ефективність групової діяльності
  8. Психологічна сумісність подружжя
  9. Психологічні особливості сімей з різним стажем сімейного життя
  10. Соціально-психологічні чинники конформної поведінки у групі
  11. Психологічні особливості конфліктів у студентській групі в процесі спільної навчальної діяльності.
  12. Психологічні особливості самотності дорослої людини.
  13. Психологічна готовність студентів-першокурсників до майбутньої професії практичного психолога

Фесун Г.С.

  1. Схильність до депресивних станів осіб юнацького віку
  2. Мотиваційний аспект професіоналізації студентів-психологів та програмістів

Магістерські роботи 6 курс

 

ПІБ

наукового керівника

Тема роботи ПІБ студента
Галичанська А.В. Взаємозвязок ціннісно-орієнтаційної єдності та рольових очікувань молодого подружжя із рівнем задоволеності. шлюбом. Бурла М.
Соціально-психологічні чинники та особистісні особливості підлітків, що впливають на ступінь ігрової комп’ютерної активності Дидак Н.
Гуцуляк Н.М. Взаємозв’язок особливостей  міжособистісного спілкування людей похилого віку із здатністю коректувати смисл життя Н. Курилюк
Особливості впливу сприймання молодшими школярами образів батьків на рівень тривожності Т. Іванова
Взаємозв’язок ургентної адикції та мотиваційних особливостей навчальної діяльності студентів О. Сахаджан
Взаємозв’язок Я-концепції та копінг-стратегій підлітків із благополучних та неблагополучних сімей Д. Палічук
Душкевич М.М. Схильність акценту антів з різними типами захисних механізмів до прояву межового розладу Воєвідко Х.
Емоційна залежність від матері як одна із причин формування соматичних симптомів дитини Летичевська О.
Особливості впливу іміджу політика та політтехнологій на свідомість електорату Євчук Х.
Конфліктність як ознака психоемоційного вигорання серед військовослужбовців державної прикордонної служби України Рибак О.
Лісова О.С. Гендерні особливості сприйняття та відтворення кольору у дорослих у процесі мандала-терапії А. Сергіївна
Емоційний інтелект подружжя як фактор психологічного здоров’я сучасної сім’ї Гамалюк П.
Співвідношення статусного становища молодшого школяра у класі та його положення у сім’ї Романюк М.
Психологічні аспекти співвідношення професійної компетентності і життєвої успішності фахівців інжинірингового напрямку Максимець С.
Психоемоційні аспекти аноргазмії у жінок Горбачова Т.
Креативність як чинник міжособистісного спілкування у підліткових творчих колективах Кейван М.
Нечитайло Т.А. Взаємозв’язок локус контролю та  особистісного самовизначення в юнацькому віці

 

Главіцька І.
Психологічний супровід дітей молодшого шкільного віку у період адаптації до першого року навчання у школі Сера О.
Гендерні особливості ставлення до своєї зовнішності підлітків Пазюк К.
Вплив механізмів психологічного захисту на рівень прояву стресостійкості та вибору основних копінг-стратегій Слусаряк А.
Фесун Г.С. Психологічні  особливості осіб із розладами харчової поведінки Арделян Т.
Соціально-психологічні фактори виникнення та розвитку професійного вигорання у вчителів Колесник В.
Соціально-психологічні особливості саморегуляції в управлінській діяльності Гашмей Ю.
Особливості переживання самотності у юнаків і дівчат схильних до інтернет-адикції Гузак М.

 

 

Ви тут: Головна » Науково-дослідна робота
Радчук Валентина Миколаївна

radchuk

 Завідувач кафедри практичної психології, доцент, кандидат психологічних наук. Працювала з 1994 р. на посаді асистента кафедри психології та соціології. З 2001 р. – доцент кафедри психології. Очолює кафедру з 2006 року.

У 2000 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Психологічні детермінанти конфліктної поведінки особистості». Працює над докторською дисертацією на тему: «Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних стосунків».

Науково-практичні інтереси: Психологічні детермінанти становлення сучасної молодої сім’ї.

Навчальні курси: “Психологія управління”, “Психологія конфліктів”, “Вступ до спеціальності”, “Психологія”, “Технологія  формування команд в організаціях”, “Гендерна психологія”.

×
Барабащук Ганна Володимирівна

barabachuk

Асистент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. З 2006 року працює в ЧНУ ім. Юрія Федьковича, зокрема на факультеті педагогіки, психології та соціальної роботи з 2009 року.

У 2014 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Соціальна ідентичність особистості як суб’єкта сімейних трансформацій».

Наукові інтереси: соціальна ідентичність особистості; вікові особливості формування соціальної ідентичності; проблематика сімейних трансформацій.

 Навчальні курси: “Психологія здоровя”, “Практикум з психології”, “Педагогічна психологія”, “Антропологія”.

×
Галичанська Альона Вікторівна

galychanska

Асистент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. Працює з 2002 р., спершу на посаді асистента кафедри психології.

У 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Родинна традиція як умова запобігання міжпоколінних конфліктів у підлітків у сім’ї».

Науково-практичні інтереси: проблеми міжпоколінної взаємодії в умовах розширеної сім’ї, особливості психологічної сумісності в сім’ї, проблеми дослідження інтегративних характеристик сім’ї.

Навчальні курси: “Педагогічна психологія”, “Психологія супервізії” “Етнопсихологія”, “Психотерапія”, “Сімейне консультування”, “Психологія”, “Психологічні методи забезпечення ефективності  навчання”.

×
Голодрижук Анастасія Василівна

golodroguk

Асистент кафедри практичної психології. З 2004 р. по 2005 р. працювала лаборантом на кафедрі психології. З 2009 р. працює на посаді асистента кафедри практичної психології.

З 2013 року – аспірант кафедри соціальної психології Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка.

Науково-практичні інтереси: вплив батьківських інтроектів на процес соціалізації та можливої десоціалізації особитості. Використання адекватних психотехнік в роботі з хибними дихотоміями як умова формування цілісної особистості. Вплив індивідуально-психологічних особливостей реципієнта на його інтерпретаційні можливості в процесі сприйняття витворів мистецтва.

Навчальні курси: “Вступ до спеціальності”, “Психотехніки особистісного росту”, “Психологічні асекти арттерапії”, “Соціально-психологічний тренінг”, “Інтроспекційна психологія”, “Практикум з психології”, “Психологія роботи з дезадаптованими”.

×
Гуцуляк Наталія Михайлівна

guculiak

Доцент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. У період з 1997 р. по 2000 р. – аспірант кафедри психології та соціології. 2001–2003 рр. – асистент кафедри психології. З 2003 р. працює на посаді доцента кафедри практичної психології.

У 2001 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Моральна саморегуляція як умова попередження девіантної поведінки підлітків».

Науково-практичні інтереси: проблеми девіантної поведінки неповнолітніх та умови її попередження й корекції.

Навчальні курси: “Психологія сім’ї”, “Основи наукового дослідження в практичній психології”, “Спецпрактикум з практичної психології”, “Методи дослідження особистості”, “Психологія сім’ї ”, “Експериментальна психологія”.

×
Канівець Тетяна Миколаївна

kanivets

Асистент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. З 2001 р. по 2006 р. працювала на посаді старшого лаборанта кафедри психології. З 2006 р. – асистент кафедри психології.

З 2009 р. по 2013 р. – науковий кореспондент Інституту психології імені Г.С. Костюка.

У 2013 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Психологічна готовність студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри».

Науково-практичні інтереси: психологічне забезпечення майбутньої професійної кар’єри, етапи розвитку кар’єри, особливості кар’єрного росту особистості.

Навчальні курси: «Загальна психологія», «Психологія праці», «Інженерна психологія», «Психологія праці та інженерна психологія», «Практикум з психології», «Спецпрактикум з соціальної психології», «Педагогічна психологія».

×
Корнівська Мар’яна Михайлівна

kornivska

Асистент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. З 2007 року працювала на посаді старшого лаборанта кафедри практичної психології. З 2013 працює на посаді асистента кафедри практичної психології.

3 2009 р. по 2013 р. – аспірант лабораторії загальної та етнічної психології інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.

У 2014 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Соціально-психологічні чинники становлення політичної свідомості студентської молоді».

Науково-практичні інтереси: особливості кризової інтервенції, психологічна допомога постраждалим внаслідок військових дій, треніг спілкування, специфіка проведення тренінгових та терапевтичних груп.

Навчальні курси: “Тренінг спілкування”, “Основи психокорекції», “Експериментальна психологія”, “Психологічна служба в закладах освіти”, “Чинники успішного працевлаштування”, “Особисте кризове спілкування”.

×
Кушнір Ірина Георгіївна

kushnir

Професор кафедри практичної психології, доктор медичних наук.

Працює з 2003 року. У 2005 р. захистила кандидатську дисертацію в інституті фізіології імені О.О. Богомольця Національної Академії Наук України на тему: «Вплив зміни фото періодичності та рівня кортикостероїдів на циркадіанний ритм екскреторної функції нирки».

У 2011 році захистила докторську дисертацію на тему: «Роль нейротрансмітерних механізмів у порушенні циркадіанного ритму функції нирок».

Науково-практичні інтереси: психофізіологія, нейрофізіологія, перинатальна психологія, патопсихологія.

Навчальні курси: “Патопсихологія”, “Психогенетика”, “Перинатальна психологія”, “Основи валеології”, “Вікова фізіологія та валелогія”, “Психофізіологія”, “Психологія аномального розвитку”, “Основи психогенетики”.

×
Лісова Олена Сергіївна

lisova

Доцент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. Працює з 2002 року. Навчання в аспірантурі – з 1997 року.

У 2008 році захистила дисертацію на тему: «Психологічні особливості внутрішньої картини здоров’я у хворих на виразкову хворобу».

Науково-практичні інтереси: клінічна психологія (психологія лікувального процесу, психологія хворого, психологія стресових ситуацій), психологія здоров’я.

Навчальні курси: “Психогігієна”, “Спецпрактикум з реабілітаційної психології”, “Клінічна психологія”, “Психологічний супровід хворих”, “Основи антропогенезу”, “Психологія стресу та ПТСР”.

×
Лучак Тетяна Іванівна

lukach

Старший лаборант кафедри практичної психології. Працює з 2006 року.

Науково-практичні інтереси: причини сімейних конфліктів та способи їх подолання; психологічні причини сімейних криз та способи виходу з них; вплив емоційного стану вагітної жінки на розвиток дитини.

×
Матейчук Наталія Георгіївна

mateichuk

Асистент кафедри практичної психології. З 1996 р. працювала на посаді старшого лаборанта кафедри психології та соціології. З 1997 – асистент кафедри психології та соціології.

Науково-практичні інтереси: психологія креативності, психологічні закономірності й механізми розвитку творчої особистості, психологія спілкування, психологія сім’ї.

Навчальні курси: “Загальна психологія”, “Психологічні проблеми спілкування”, “Психологія управлінняі”, “Психологія спілкування”, “Педагогічна психологія”.

×
Нечитайло Тетяна Андріївна

nechytailo

Асистент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. Працює 3 2003 року.

У 2008 році захистила кандидатську дисертацію у національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова на тему: «Генезис образу фізичного Я у підлітковому віці»

Науково-практичні інтереси: вікова та педагогічна психологія, корекційно-розвивальна робота з підлітками, Арт-терапія.

Навчальні курси: “Психологічні аспекти ТОП”, “Психологічна експертиза”, “Діяльність службу телефону довіри”.

×
Сімак Алла Анатоліївна

simak

Асистент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. З 2006 р. по 2007 р. працювала на посаді старшого лаборанта кафедри прикладної психології. З 2007 р. – асистент кафедри.

У 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Аксіопсихологічні чинники вибору копінг-стратегій у підлітків-акцентуантів».

 

Науково-прикладні інтереси: проблеми динаміки аксіологічної сфери особистості в аверсивних умовах життєдіяльності; ентропія копінг-поведінки в складних життєвих ситуаціях, проблеми моделювання у дитини дисфункціональних скриптів та еманованого Его при транслюванні деструктивних посилань значимими фігурами, феномен ревіктимізації.

Навчальні курси: “Теорія і практика групової роботи ”, “Основи психокорекції», “Основи психотерапії та консультування”, “Теорія і практика психокорекції”, “Дитяча психотерапія”.

×
Фесун Галина Стефанівна

fesun

Асистент кафедри практичної психології, кандидат політологічних наук. З 2004 р. по 2006 р. працювала на посаді старшого лаборанта кафедри психології. З 2006 – асистент кафедри прикладної психології.

У 2012 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Соціально-психологічні виміри іміджу політичного лідера в Україні (на прикладі виборчих кампаній 2004-2010 рр.)».

Науково-практичні інтереси: Політичне лідерство та імідж політика у виборчому процесі. Методологічні, теоретичні та практичні проблеми дослідження реклами. Роль ЗМІ у виборчому процесі. Політична реклама у виборчому процесі. Образ політичного лідера крізь призму засобів масової комунікації. Вплив національних особливостей, стереотипів, політичної культури українців на формування іміджу політичного лідера.

Навчальні курси: “Політична психологія”, “Психологія бізнесу”, “Психодіагностика”, “Психологія маркетингу і реклами”, “Психологія іміджу”.

×
Чернописький Олександр Миколайович

chornopuskuy

Асистент кафедри практичної психології. Працює з 2002 року кафедри психології.

Науково-практичні інтереси: проблема ефективності консультування як виду психологічної допомоги; особливості встановлення, підтримування та динаміки консультативного контакту під час консультативного процесу; особистісні риси, здібності консультанта як фактор його роботи; групова динаміка в контексті тренінгової роботи.

Навчальні курси: “Психодіагностика”, “Основи психологічного консультування”, “Основи психотерапії та консультування”, “Тренінг спілкування”, “Методи психотерапевтичної роботи”.

×
Чорней Марина Петрівна

chorney

Асистент кафедри практичної психології, кандидат психологічних наук. Працює з 2013 року .

З 2010 по 2013 рік навчалась в аспірантурі Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

У 2013 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Особливості сприймання та інтерпретації зовнішності представників інших етнічних груп»

Коло наукових інтересів: проблеми міжетнічного сприймання та інтерпретації зовнішності, крос-расового ефекту, побудови образу іншої людини, флеш-іміджу, расової та етнічної упередженості; проблеми психотерапевтичної допомоги особистості, кризового консультування.

Навчальні курси: “Тренінг психологічного спілкування”, “Дизайн психологічних досліджень”, “Психологія роботи з персоналом”, “Методи психотерапевтичної роботи”, “Основи психотерапії”, “Психологія співзалежності”.

×